Стратегічний розвиток та оптимізація бізнесу
Стратегічний аналіз діяльності
Оцінка і формування шляхів досягнення стратегічних цілей діяльності компанії. Всебічна оцінка можливостей і перспектив розвитку бізнесу. Проведення аналізу існуючих можливостей компанії, сементів та ринку вцілому. Виявлення загроз, факторів впливу на діяльність компанії.
Розробка стратегії розвитку бізнесу
Стратегічний аудит ресурсів компанії. Створення бізнес-моделі діяльності. Покрокове створення плану розвитку бізнесу. Бізнес – аналіз ефективності діяльності компанії. Організаційний аналіз ефективності функціонування підрозділів і компанії вцілому. Оцінка ефективності обраних шляхів руху компанії на ринку.
Розробка стратегій для окремих бізнес-одиниць
Аналіз ефективності роботи функціонального підрозділу або бізнес-одиниці вцілому у структурі компанії. Аудит функціональних, інформаційних, організаційних, технологічних зв’язків бізнес-одиниці з іншими підрозділами, напрямками діяльності компанії. Виявлення «вузьких місць» у роботі бізнес-одиниці компанії. Розробка плану із вдосконалення діяльності бізнес-одиниці компанії. Коректна імплементація діяльності бізнес-одиниці у загальну стратегію розвитку компанії.
Розробка бізнес-плану
Опис та оцінка основних областей майбутньої діяльності: цілей бізнесу, продукції, ресурсів, клієнтів, конкурентів, персоналу, процесу ціноутворення, реклами та маркетингу майбутньої продукції, обсягів та джерел фінансування бізнесу, проведення розрахунків витратності, доходності, прибутковості, термінів окупності і інших необхідних розрахунків. Створення документу бізнес-плану і підготовка до його презентації. Консалтинговий супровід новоствореної компанії (юриспруденція, бухгалтерія, управління, ІТ послуги).
Розробка і впровадження збалансованої системи показників
Опис бізнес-процесів компанії. Встановлення необхідних метрик та розрахунок ключових показників ефективності бізнес-процесів. Встановлення причинно-наслідкових зв’язків між метриками, показниками, процесами, діями, персоналом, задачами і цілями діяльності компанії. Розрахунок нормативних значень показників ефективності діяльності у розрізі бізнес-процесів компанії. Об’єднання або імплементація ключових показників діяльності зі стратегічним планом розвитку компанії. Створення та каскадування збалансованої системи показників діяльності компанії.Розробка особистих показників ефективності роботи ключових працівників управлінської команди компанії. Встановлення зв’язку між результатами роботи, системою збалансованих показників, бюджетами компанії.
Розробка і впровадження системи контролінгу
Створення системи комплексного моніторингу діяльності компанії на усіх рівнях функціонування!
Впровадження інструментів підготовки аналітичної інформації, її всебічної оцінки. Створення алгоритмів прийняття оптимальних управлінських рішень в залежності від особливостей інформаційної, функціональної, організаційної та технологічної структур компанії. Впровадження методики контролю виконання управлінських рішень, застосування практики гнучкого управління процесами діяльності.
Розробка рекомендацій щодо управління організаційними змінами
Аналіз ефективності існуючої організаційної структури компанії. Формування аналітичного звіту щодо її адаптивності умовам ведення бізнесу. Проведення аналізу ризиків управлінської діяльності компанії. Виділення факторів загроз і факторів успіху управлінської діяльності. Створення моделі імплементації змін у діяльність компанії. Розробка програми управління змінами діяльності, навчання управлінської команди.
Оптимізація та регламентація бізнес-процесів
Опис бізнес-процесів компанії. Аналіз «вузьких місць» існуючих бізнес-процесів. Створення карт бізнес-процесів компанії. Оптимізація структури бізнес-процесів. Створення і корегування посадових інструкцій працівників. Контроль ефективності проходження бізнес-процесів.
Розробка та оптимізація структури менеджменту
Аудит ефективності системи управління та прийняття рішень. Аналіз видів діяльності і їх взаємозв'язків. Аналіз ефективності делегування повноважень у ланцюжку прийняття управлінських рішень. Оптимізація ланцюжків приймання та втілення управлінських рішень. Створення моделі розвитку організаційної структури компанії.
Розробка положень роботи функціональних підрозділів компанії
Аналіз існуючих політик діяльності компанії. Проведення аудиту співставності політик компанії. Створення оптимізованих політик компанії. Розробка необхідних політик компанії враховуючи її організаційну, функціональну, технологічну, інформаційну, культурну специфіку роботи.
A.Ph.D. & Group of the independent
consultants "Alternative" ©